Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nowy Dwór” we Wrocławiu ogłasza przetarg pisemny-ofertowy na wynajęcie lokalu przy ul. Rogowskiej 176 we Wrocławiu. Termin składania ofert do dnia 22.03.2024r. do godz. 10.00. Ofertę wraz z dowodem wpłaty należy złożyć w zamkniętej kopercie na biurze podawczym Spółdzielni przy ul. Zemskiej 35. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w dniu 27.03.2024r. o godz. 10.00.

Dane lokalu:

  • powierzchnia lokalu: 20,40 m2,
  • przeznaczenie lokalu: handlowo-usługowe, bez sprzedaży piwa i alkoholu oraz usług uciążliwych dla mieszkańców, a także bez prowadzenia kafejki internetowej oraz wprowadzania automatów do gier,
  • wywoławcza miesięczna opłata czynszowa 575,00zł netto (opłata czynszowa netto nie obejmuje podatku VAT oraz opłat lokalnych i eksploatacyjnych),
  • wadium w kwocie 945,00 zł płatne na konto PKO BP S.A. 3 Oddział Wrocław nr 53 1020 5242 0000 2102 0018 0463 do dnia 25.04.2023r.

Przetarg w pierwszym terminie przeprowadza się jeżeli wpłyną co najmniej dwie oferty spełniające warunki określone w ogłoszeniu.

W przypadku, gdy nie dojdzie do rozstrzygnięcia przetargu w w/w terminie, drugi termin przetargu odbędzie się dnia 08.04.2024r. o godz. 10.00. Wadium w kwocie 945,00zł oraz składanie dokumentów do dnia 03.04.2024r. do godz. 10.00.

Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed przystąpieniem do przetargu do przedłożenia:

  • oferty z nazwą i siedzibą oferenta, określeniem rodzaju prowadzonej działalności oraz wysokością oferowanego miesięcznego czynszu netto,
  • urzędowo poświadczonych dokumentów określających przedmiot działalności oraz osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, tj. aktualnego wyciągu z krajowego rejestru sądowego lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej,
  • dowód wpłaty  wadium,
  • aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami – ważność 1 miesiąc,
  • aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z płatnością składek – ważność 1 miesiąc,,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami regulaminu przetargu wraz z postanowieniami   umowy i przyjęciu ich bez zastrzeżeń,
  • oświadczenie, że  licytant  nie  jest  w  stanie  likwidacji i  nie  toczy  się  w  stosunku  do niego postępowanie  upadłościowe  lub układowe,
  • oświadczenie, że oferent uważa się za związanego swą ofertą do czasu zwarcia umowy i zobowiązuje się, w przypadku wygrania przetargu, zawrzeć umowę w terminie wyznaczonym  przez ogłaszającego przetarg.

Obowiązek uzyskania opinii, zezwoleń lub decyzji stosownych organów w przedmiocie możliwości prowadzenia zamierzonej działalności ciąży na przyszłym najemcy i w czasie oczekiwania na w/w dokumenty najemca nie jest zwolniony z obowiązku wnoszenia opłat czynszowych za najem lokalu. Zwolnieniu z opłat czynszowych nie podlega również okres oczekiwania na montaż licznika energii elektrycznej.

Wszelkich informacji dot. przetargu oraz warunków najmu udziela dział członkowsko-lokalowy (pok. 12 i 14) tel. 71/356-48-15 i 71/356-48-21 lub 721 721 852. Informacje dot. przetargu znajdują się także na stronie internetowej: www.smnowydwor.com.pl

Oglądanie lokalu od poniedziałku do piątku  po wcześniejszym ustaleniu terminu w dziale członkowsko-lokalowym.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia, odwołania lub nierozstrzygnięcia przetargu bez uzasadnienia i podania przyczyn, a także swobodnego wyboru oferty.

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nowy Dwór” we Wrocławiu, ul. Zemska 35, ogłasza przetarg nieograniczony ofert pisemnych, który odbędzie się w dniu 26.03.2024r., o godz.1000, w siedzibie Sp-ni, pokój nr 7, parter, na wykonanie robót remontowych na elewacjach budynków mieszkalnych wielorodzinnych Sp-ni we Wrocławiu, z podziałem na dwa ZADANIA, w zakresie odnowienia (odgrzybienia) w systemie ”Baumit” ocieplonych elewacji ścian zewnętrznych n/w budynków:

ZADANIE NR 1:

  1. : ściany zewnętrznej budynku przy ul. Rogowskiej 104 – (V ETAP),
  2. :ścian zewnętrznych wnękowych klatek schodowych budynku wraz ze strefami wejścia do klatek przy ul.: Zemskiej 10-12,
  3. ściany zewnętrznej z oknami od strony wejścia do wnęki klatki schodowej budynku przy ul. Zemskiej 19 wraz ze strefą wejścia;

 

ZADANIE NR 2:

dot. ścian zewnętrznych – od strony wejść do klatek schodowych budynku przy ul. Rogowskiej 116-118-120 ze strefami wejść i przy ul. Rogowskiej 122-124-126 z wnękami i  strefami wejść, z terminem realizacji całości robót obu Zadań do dnia 30.09.2024r., według warunków określonych w dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Termin składania Ofert jest do dnia 26.03.2024 r. do godz. 930.

Szczegółowe wymagania ofertowe zawiera dokumentacja przetargowa dostępna odpłatnie w kwocie: 24,60 PLN brutto (słownie: dwadzieścia cztery złote 60/100 brutto), w siedzibie Spółdzielni, parter, pokój nr 10, codziennie, w dni robocze (za wyjątkiem piątków), w godz. od 1200-1300, po uprzednim dokonaniu wpłaty z konta firmy Oferenta na konto Spółdzielni: PKO BP SA o/3 Wrocław, nr 53 1020 5242 0000 2102 0018 0463.

Wadium składa się przelewem w kwocie: ZADANIE NR 1: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100); ZADANIE NR 2: 20.000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100, które należy wpłacić z konta firmy Oferenta na w.w konto Spółdzielni, w terminie do dnia 25.03.2024r., z dopiskiem numeru oferowanego ZAANIA / ZADAŃ.

Zwrot wadium następuje według warunków określonych w dokumentacji przetargowej.

Po upływie 7-iu dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu, Oferent będzie zobowiązany do zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Spółdzielnię, według akceptowanego przez Oferenta „Wzoru umowy”.

Wszelkich informacji udziela P. Grażyna Fortunarska tel. (71) 356-48-24, codziennie, w dni robocze, w godz. od  1200 – 1300 (za wyjątkiem piątków).

   Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, negocjacji oferowanych parametrów określonych w dokumentacji przetargowej, stwierdzenia, że przetarg nie dał rezultatu oraz unieważnienia przetargu bez uzasadnienia i podania przyczyny.

     Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nowy Dwór” przekazuje informację, że z uwagi na Unijną dyrektywę Single Use Plastics (SUP), która wymaga, aby od połowy 2024 roku wszystkie plastikowe nakrętki były fabrycznie przytwierdzone do opakowań napojów, takich jak butelki czy kartony w celu zminimalizowania ilości plastiku, który mógłby przedostać się do środowiska, zmuszona jest zaprzestać zbierania nakrętek.

W związku z powyższym pojemnik na nakrętki „Serduszko” z końcem marca 2024r. zostanie zdemontowany sprzed siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowy Dwór” przy ul. Zemskiej 35.